Prince & Princess

Friday, 5 December 2014

Salam Jumaat

Assalammualaikum..
Salam Jumaat 5 December 2014.
Semoga kita terus memanjatkan kesyukuran kepada Allah swt 
kerana dengan limpah kurnia-NYA kita masih bernyawa lagi.

Hi there...
Apa khabar semua readers blog ini?
Lama dah tak pedulikan blog ni..kesiannya..
Terlalu banyak topik nak diperkatakan tapi tak pernah pulak menjadi entri terbaik..
hehehe baik ke? Insya Allah baik baik baik..semoga ada kebaikan untuk semua orang..
Amin.


Apa lagi yg diharapkan semua..
selain dari kemenangan dan kejayaan dunia dan akhirat..
Banyak lagi kan yang kita masih belum achieved, betul tak? 
Tak semua yg kita impikan akan menjadi kenyataan..
Allah swt takkan beri kita sekaligus..sikit demi sikit 
sebab nak tengok kesabaran kita.
ketabahan kita dalam menghadapi dugaan 
dan cabaran hidup ini. 

Anggaplah satu ujian itu ...
sebagai satu cara utk kita menempuh kejayaan..
tanpa kegagalan dan cabaran tak mungkin kita akan berjaya.
(pesanan utk diri sendiri jugak)

Macam bagi ceramah la pulak..maaf yer kalau awak rasa boring..bukan selalu pun..sekali sekala saja pun !

Meh la komen kat bawah ni..bolehla saya eratkan silaturrahim sesama kita. Amin.

Wassalam. 

2 comments:

  1. Selamat Hari Jumaat!
    Setuju. Kdg2 kesedihan & kekecewaan yg berlebihan boleh halang kita utk berjaya. Kita sendiri yang rosakkan peluang tu.

    ReplyDelete

Share your comment here..Thank you..

Get Update by Email