Prince & Princess

Thursday, 23 January 2014

Menyendiri di sebalik konkrit

Assalammualaikum..

Haii semua..terima kasih sebab singgah sini.
Baik ke mengurung diri? dengan kata lain menyendiri, menyepikan diri dari dunia luar..
Mungkin baik bila kita ni nak jauhkan diri sebab nak elak dari maksiat dan dosa. Mengumpat?  
Mungkin boleh jimatkan duit dari berbelanja beli macam2..hahahaha kedekut ke atau kena berjimat cermat.
Siapa la yang tahu isi hati seseorang melainkan Allah swt..betul tak? Of course la betul.
Tapi orang kata kita tak campur dengan masyarakat..hmm tapi dah tak ada mood nak buat macam mana?
Mungkin sebilangan manusia sebegitu ada masalah yang kita tak ketahui.. Tak payah kita nak kutuk dia.
Ntah - ntah dia sibuk memanjang kat rumah tu.. Jadi janganla kita ni pandang negatif pada mereka itu.
Buat baik dibalas baik, buat jahat dibalas jahat.. semoga kita menjadi jiran yang baik.


1 comment:

  1. tak salah kadang2 kita perlu kan ketenangan dlm diri..menyendiri mencari erti diri ..

    ReplyDelete

Share your comment here..Thank you..

Get Update by Email